Informații Covid-19 +-

Bun venit în Lumea Carrefour!

La noi e despre oameni. Despre responsabilitate și angajamente pentru ca oamenii să fie în siguranță.

Carrefour România a obținut, în luna octombrie, certificarea internațională Safe Asset Group COVID-19 care garantează că îți poți face cumpărăturile în siguranță la noi. Aceeași certificare se aplică și pentru sediul nostru central.

Atunci când urmează să mergi la interviu, în magazin, asigură-te că și tu #AcționeziConcret și #Responsabil, respectând regulile de siguranță din contextul pandemiei actuale. Dacă te vei alătura echipei noastre, colegii noștri îți vor oferi suport în ceea ce privește echipamentul de protecție și regulile sanitare din magazine.

În timpul cumpărăturilor, urmărește semnele care marchează regulile de siguranță și protecție din magazin, poartă mască corespunzător și păstrează distanța față de ceilalți.

Angajamentul nostru din Lumea Carrefour continuă, zi de zi, pentru siguranța noastră și a celor din jur. Ca să mergem mai departe, împreună.

Ai grijă de tine și de cei dragi,

Echipa Carrefour România.

Extrabeneficii pentru siguranța angajaților Carrefour

De la începutul pandemiei în România, echipele Carrefour s-au mobilizat într-o manieră excepțională pentru a asigura continuitatea distribuției alimentelor, funcționarea depozitelor și a tuturor activităților suport ale companiei, pentru a nu adăuga la criza sanitară, și una alimentară. Într-un context complex care, iată, astăzi setează norma, angajații Carrefour obțin extra protecție pentru a se simți și mai în siguranță, prin completarea pachetului de avantaje și beneficii.

Lunile de început ale anului au marcat comportamente de consum destul de asemănătoare pe toate piețele în care este prezent Carrefour, urmare a deciziilor de izolare impuse de autoritățile locale. În acest context s-a înregistrat o activitate susținută în toate formatele de magazine și pe platformele de shopping online. Angajații, față în față cu un virus necunoscut, încă prezent, s-au implicat oră de oră în procese noi și intense de igienizare și au stat alături de consumatori, mulți dintre acești consumatori, fiind, în prima etapă a pandemiei, convinși de necesitatea de a face cumpărături de precauție.

Siguranța pe primul loc

Pentru a-i proteja, încă de când a debutat criza generată de COVID-19, Carrefour a implementat un pachet complet de măsuri prin care să le fie alături și să le ofere certitudinea că sunt în siguranță. Compania a decis acordarea unei prime speciale colegilor din toate punctele de vânzare Carrefour, angajați și manageri deopotrivă, în semn de recunoștință pentru implicare și dedicarea cu care sunt alături de clienți.

De asemenea, începând cu 1 iulie 2020, împreună cu partenerii sociali, a decis să introducă noi componente ce completează pachetul de avantaje și beneficii oferite celor 18.000 de angajați Carrefour, respectiv o asigurare de sănătate suplimentară față de cea existentă. Această asigurare de sănătate suplimentară acoperă cheltuielile medicale și de spitalizare în cazul mai multor afecțiuni acute și cronice, inclusiv COVID-19.

Certificarea internațională de Conformitate - SAFE Asset Group

Eforturile au continuat prin implementarea tuturor măsurilor de siguranță necesare în magazine. Astfel, Carrefour România a primit Certificarea internațională de Conformitate - SAFE Asset Group care atestă rigurozitatea și corectitudinea măsurilor anti-Coronavirus implementate de companie și le recunoaște ca fiind în conformitate cu recomandările actuale comunicate de Organizația Mondială a Sănătății, Centrul European de Prevenire și Control al Bolilor (ECDC) și cu bunele practici internaționale din retail. Astfel, SAFE Asset Group recunoaște Carrefour România ca fiind o companie ,,COVID-19 Compliant", în același timp confirmă certificarea ,,COVID-19 Compliant" pentru toată rețeaua de hipermarketuri Carrefour din România și pentru sediul central al companiei.

Pentru oameni, #PentruSuflet

 O altă componentă din pachetul de avantaje și beneficii este #PentruSuflet, un program de suport emoțional pentru recăpătarea echilibrului în contextul pandemiei COVID-19 oferit gratuit, începând cu luna aprilie a anului trecut, aplicat tuturor celor 18.000 de angajați. Aceștia pot vorbi despre îngrijorările sau temerile lor, de câte ori simt nevoia, folosind o linie telefonică gratuită unde, la celălalt capăt al firului, se află 300 de psihoterapeuți disponibili 24/7, care îi ascultă și le pot oferi ajutor. După prima lună de la implementare au fost înregistrate peste 1.350 de apeluri, cele mai multe în preajma sărbătorilor Pascale, iar la doua luni de la lansare apelurile au crescut, numărul lor ajungând la 3.000. 

Ai nevoie de ajutor?
Discută cu Ema!