Bun venit în Lumea Carrefour!

La noi e despre oameni. Despre responsabilitate și angajamente pentru ca oamenii să fie în siguranță.

Atunci când urmează să mergi la interviu, în magazin, asigură-te că și tu #AcționeziConcret și #Responsabil, respectând regulile de siguranță din contextul pandemiei actuale. Dacă te vei alătura echipei noastre, colegii noștri îți vor oferi suport în ceea ce privește echipamentul de protecție și regulile sanitare din magazine.

În timpul cumpărăturilor, urmărește semnele care marchează regulile de siguranță și protecție din magazin și respectă măsurile luate de autorități.

Angajamentul nostru din Lumea Carrefour continuă, zi de zi, pentru siguranța noastră și a celor din jur.

Ai grijă de tine și de cei dragi!

Colegul care fuge de cameră

A fost aici de la început, în prima echipă de peste 800 de oameni. Acum este Director de magazin Carrefour Chiajna. El este Stelian Vlad.

Ai putea spune cu ușurință că 20 de ani sunt o viață de om. Însă timpul este relativ atunci când ești determinat să nu ții cont de el, ci să mergi mai departe cu energia pe care o iei de la oameni - să o lași să te poarte până la următorul pas. Nu știu când au trecut anii… zice el, râzând - directorul de magazin pentru care umorul și managementul merg mână în mână pentru că, altfel, totul ar fi prea serios. E colegul care a fugit de cameră când am vrut să aflăm mai multe despre el, o modestie specifică, însă justificată. Povestea lui Stelu, cum îi spun colegii, este de evoluție: a crezut în omul care l-a invitat să se alăture echipei Carrefour în 2001, fără să îl cunoască foarte bine și după câteva călătorii prin țară (Brașov, Focșani, Oradea, Constanța și apoi București) a realizat că toate provocările lui sunt cu adevărat doar începutul unui viitor în Lumea Carrefour.

Mi-a spus că îi voi lua locul, și așa a fost

Ce să spun? (a zis cu modestia specifică lui) Nici nu știu când au trecut anii. Eu am început ca merchandiser, iar Cătălin Samara m-a invitat să mă alătur echipei. Mi-a zis că într-un an-doi o să îi iau locul. Nu știu de ce am crezut că sunt șanse de viitor, dar m-a convins rapid. La fel de rapid cum chiar i-am luat locul. Am fost promovat pe acel rol și nu îmi venea să cred că a fost așa cum a zis. A urmat un parcurs lung - am străbătut toată țara. Stagiul de director de magazin a fost la Brașov. Am fost și în Oradea, și în Focșani. Apoi m-am întors în magazinul unde m-am și angajat - în București.

Când i-am lansat invitația de a participa la campanie, Stelu s-a sfiit. Modestia care îl caracterizează la fel de mult precum umorul este doar una dintre valorile lui. În cei 20 de ani, a adus în echipă oameni valoroși și a reușit să împartă cunoștințele, lecțiile și abilitățile pe care așa cum spune și el, le-a învățat de la alți colegi sau chiar și singur: Mi-a luat aproape o zi să fac orarele colegilor când eram la început. Am salvat Excelul ăla și nu îl mai găseam. După ce mă chinuisem atât. Aveam minimum de cunoștințe, dar asta nu m-a dat înapoi. Meseria se fură, dar se și dă mai departe - așa cum poți. Am angajat mulți colegi și am vrut să îi învăț ce am învățat și eu.

poza

Îmi place să fiu cu zâmbetul pe buze și asta contează și pentru echipa mea

În interacțiunea cu echipa lui, Stelu nu e șeful. E coleg, cu zâmbetul pe buze și cu aceeași dedicare ca acum 20 de ani. Asta pentru că e important pentru el să înțeleagă nevoile oamenilor și să îi poată ajuta să crească, așa cum a făcut-o și el. Pe lângă nevoile de bază, precum salariul, compensațiile și condițiile de lucru, un om din echipă are nevoie de încredere, înțelegere, comunicare. E foarte importantă starea de spirit dintr-o echipă, iar mie îmi place să fiu cu zâmbetul pe buze și asta contează și pentru echipa mea.

Cu toate că la început era, cum spune chiar el, un puștan de 22 ani care nu avea siguranță, acum este unul dintre cei mai dedicați colegi din Lumea Carrefour. Zi de zi, Stelu face tot ce îi stă în putință pentru ca echipa lui și clienții care îi trec pragul magazinului să fie cei mai fericiți: La noi, în Lumea Carrefour, e despre oameni pentru că ne pasă. Ascultăm nevoile colegilor, ale clienților. Asta fac și eu cu echipa mea. Chiar ne pasă și tot ceea ce facem este pentru a îmbunătăți, a inova și a deveni mai buni.

Ai nevoie de ajutor?
Discută cu Ema!