Bun venit în Lumea Carrefour!

La noi e despre oameni. Despre responsabilitate și angajamente pentru ca oamenii să fie în siguranță.

Atunci când urmează să mergi la interviu, în magazin, asigură-te că și tu #AcționeziConcret și #Responsabil, respectând regulile de siguranță din contextul pandemiei actuale. Dacă te vei alătura echipei noastre, colegii noștri îți vor oferi suport în ceea ce privește echipamentul de protecție și regulile sanitare din magazine.

În timpul cumpărăturilor, urmărește semnele care marchează regulile de siguranță și protecție din magazin și respectă măsurile luate de autorități.

Angajamentul nostru din Lumea Carrefour continuă, zi de zi, pentru siguranța noastră și a celor din jur.

Ai grijă de tine și de cei dragi!

Ce înseamnă să DREAM BIG

A fost aici când Carrefour a preluat un nou lanț de magazine. Acum este Senior Loyalty Projects Responsible. Ea este Alexandra Popa.

Nu este întotdeauna ușor când ajungi într-o companie care preia lanțul de magazine pentru care lucrezi. Însă e o provocare pe care Alexandra a depășit-o cu succes, pentru că așa cum spune ea că ar sfătui-o pe Alexandra din 2016, să DREAM BIG și să îți propui să transformi provocare într-un curs nou al vieții tale. Integrarea magazinelor Billa a fost unul dintre cele mai de succes proiecte Carrefour, însă Alexandra a fost aici și pentru lansarea Act For Good, primul program prin care atunci când faci cumpărături, faci și bine. Însă povestea ei ne spune și mai multe despre ce înseamnă să ajungi într-o echipă nouă în Lumea Carrefour.

Motivația mea? Un cuvânt nu e suficient

Pot să spun cu ușurință că nu am simțit pentru un moment că mă plictisesc sau că nu îmi place ceea ce fac în acești 5 ani. Am venit aici cu echipa Billa, când Carrefour ne-a preluat. Pe atunci lucram tot în Marketing, însă pe alte proiecte și am avut norocul să fac parte din echipa de rebranding. Odată cu transformarea, mi-a fost oferită oportunitatea de mă alătura echipei de digital. Pentru aproximativ un an, m-am ocupat de coordonarea campaniilor media și atunci a apărut o nouă provocare: Act For Good. Mi s-a părut atât de tare că pot contribui la un proiect atât de mare și inovator în retailul de la noi. Și asta e fain aici - ai acces la tool-uri și oportunități care te ajută să te dezvolți și să înveți constant ceva nou.

În general, atunci când te aștepți să cunoști un om de marketing te duce mereu cu gândul la acest om creativ și colorat. Așa e și Alexandra, însă echilibrează perfect această imagine cu pasiune, perseverență și determinare. Încă de acum 2 ani de când s-a alăturat echipei care a lucrat pentru Act For Good, a continuat să țină în viață dorința de a inova și de a contribui cu idei care să țină pasul cu evoluția digitalului.

poza

E de neprețuit să ai inovație și diversitate în același colectiv

Eu sunt un om care lucrează bine în echipă și aici, e de neprețuit să ai inovație și diversitate în același colectiv. Dacă trag linie după acești 5 ani pot spune că sunt mai bogată în cunoștințe și că am învățat atât de multe lucruri de la colegii mei. colegii din magazine cu care am reușit să colaborez pentru Act For Good - doamne, sunt atât de nice! Sunt pasionați și dedicați, așa, te inspiră.

Însă și Alexandra e ea însăși o sursă de inspirație. A pășit cu încredere, într-o rochiță de vară cu flori roz, adidași mov, părul care te duce cu gândul la Cleopatra și cei mai sclipitori ochi, și a spus: Gata, acum zic? Și a vorbit cu pasiune și cu o sclipire în ochi, cu zâmbetul pe buze despre proiectul care face bine. Și ne-a amintit tuturor de ce Lumea Carrefour e despre oameni: E despre oameni pentru că ei construiesc zi de zi, cu dedicare cum spuneam, toate proiectele pe care le văd ceilalți colegi, clienții, piața. Mi se pare important pentru o companie să pună oamenii pe primul loc. Iar noi asta facem. Și în Lumea Carrefour, și în proiecte precum Act For Good.

Ai nevoie de ajutor?
Discută cu Ema!