Manager Relatii Clienti Hipermarket
Carrefour Satu Mare - Full-time
Principalele tale responsabilități:
- Organizarea și supravegherea activității echipei Case în funcție de fluxul de clienți pentru a optimiza timpul de așteptare la case și asigurarea unui serviciu de calitate clienților;
- Gestionarea cifrei de afaceri și mijloacele de plată ale magazinului;
- Asigurarea circulației informațiilor în cadrul Departamentului Case și cu celelalte departamente pentru o mai bună gestionare a magazinului;
- Transmiterea către celelalte departamente comerciale a problemelor apărute în legătura cu articolele comercializate pentru a putea fi rezolvate.
Profilul pe care îl căutăm:
- Abilități de conducere a echipelor (motivare, delegare, prioritizare, oferire de feedback);
- Atitudine pro-activă;
- Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroase.
Ceea ce oferim:
- Tichete de masă
- Primă de vacanță si de fidelitate;
- Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;
- Asigurare privată de sănătate;
- Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces);
- Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
- Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;
- Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.
La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț pe egalitatea de șanse și incluziune și susținem diversitatea în echipele noastre, dincolo de gen, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diferite inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentoring, cât și prin planuri individuale.
Și tu poți face parte din echipa noastră!
Aplică și vino în echipa Carrefour!