
Carrefour Sfantu Gheorghe - Full-time
Pe scurt, tot ce trebuie să faci este:
- Să elaborezi și să participi la proiecte de contabilitate, logistică și gestiune cu impact direct asupra rezultatelor business-ului și să urmărești implementarea și rezultatele acestora;
- Să monitorizezi activitatea de gestiune, logistică, stocuri, facturi, din magazine și să oferi suport managerilor de departament și raion/managerilor de magazin;
- Să participi activ la organizarea și verificarea inventarelor administrative, de marfă și de ambalaje;
- Să propui și să implementezi planuri de acțiune pentru diminuarea pierderilor și corecție stocuri;
- Să garantezi respectarea tuturor procedurilor de gestiune din companie;
- Să menții o legatură permanentă cu departamentul financiar-contabil, logistică și gestiune pentru implementarea, verificarea și rezolvarea tuturor litigiilor de marfă.
Pe lângă salariul lunar, îți oferim:
- asigurare medicală privată
- tichete de masă
- cupoane de magazine de Paști și Crăciun
- ajutor de transport
- prime de vacantă și fidelitate
- cursuri de formare și dezvoltare