Specialist Supor Market Place

Full-time
Sediu Central
Bucuresti

Pe scurt, tot ce trebuie să faci este:

  • Să preiei și să clusterizezi solicitările din partea clienților Marketplace (client final sau vendor) și din partea departamentului suport;
  • Să rezolvi solicitările venite din partea clienților în colaborare cu membrii echipei Marketplace sau cu alte BU implicate în activitate;
  • Să stabilești și să urmărești obiectivele de satisfacere a nevoilor clienților;
  • Să monitorizezi și să optimizezi toate proceselor din Call Center prin observarea lacunelor și a operațiilor inutile și să propui soluții de îmbuâtățire;
  • Să monitorizezi și să optimizezi toate proceselor din Call Center prin observarea lacunelor și a operațiilor inutile și să propui soluții de îmbuâtățire;
  • Să colaborezi, informezi și să raspunzi pozitiv solicitărilor care tin de atribuțiile și responsabilitățile sale venite din partea altor colegi din departamentul Marketplace în scopul asigurarii unor servicii de calitate clientilor magazinului Carrefour Marketplace;

Pe lângă salariul lunar, îți oferim:

  • asigurare medicală privată
  • tichete de masă
  • cupoane de magazine de Paști și Crăciun
  • ajutor de transport
  • prime de vacantă și fidelitate
  • cursuri de formare și dezvoltare

Te regăsești? Aplică și hai cu noi în #LumeaCarrefour