ZUZUBUBU - Carrefour Romania | Politica de retur

Conform legislatiei in vigoare in Romania, Dumneavoastra ca si consumator aveti dreptul de a returna produsele comandate prin magazinul online ZUZUBUBU fara a justifica aceasta decizie si fara a vi se percepe nici un fel de costuri suplimentare fata de cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014. Perioada in care puteti solicita returnarea produsului si rambursarea contravalorii acestuia este de maxim 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care ati intrat in posesia fizica a produsului. 
Legislatia prevede, de asemenea, ca achitarea cheltuielilor privind returnarea produsului la Vanzator cade in sarcina Cumparatorului. Produsele pe care le doriti a le returna la magazinul online ZUZUBUBU vor trebui expediate prin metoda prin care le-ati receptionat. Dumneavoastra avand datoria de a acoperi aceste costuri de transport.
Magazinul online ZUZUBUBU solicita, in conditiile legii, ca produsele pe care doriti sa le returnati sa fie in starea in care le-ati primit: in ambalajul original, cu toate etichetele intacte, insotite de toate accesoriile cu care au fost livrate si de documentele insotitoare (aviz, factura,certificate garantie, manual instructiuni dupa caz). in cazul in care produsul este returnat fara ambalajul original si fara celelalte lucruri mai sus mentionate, ZUZUBUBU isi rezerva dreptul de a refuza returnarea produsului in cauza.
Nu se accepta returnarea produselor care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva, arsuri, decolorari, deformari si / sau urme de interventii neautorizate etc.
Returnarea produselor este acceptata de catre Vanzator numai in cazul persoanelor fizice care au achizitionat produsul de la magazinul online ZUZUBUBU. 
Pentru returnarea produselor Cumparatorul trebuie sa notifice Vanzatorul prin formularul de retur cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data primirii / ridicarii produsului. Notificarile transmise dupa expirarea termenului de 14 zile calendaristice nu vor fi luate in considerare.
In situatia in care cumparatorul nu doreste sa renunte la cumpararea produsului si doreste o inlocuire a acestuia cu un alt produs, trebuie sa existe o interdependenta caloric intre acesta si noul produs solicitat, in conformitate cu prevederile OUG nr.34/2014.
Produsele returnate trebuie sa fie in ambalajul original al producatorului si in conditii perfecte pentru revanzare, adica sa fie complete,fara zgarieturi, lovituri, ciobiri, modificari fizice, fara etichete aditionale lipite sau alte inscrisuri direct pe ambalajul original al producatorului, ambalajat nedeteriorat si curat.
In cazul in care produsul nu respecta conditiile de returnare, acesta va fi returnat cumparatorului, cheltuielile de transport fiind suportat de acesta.