BIT ONLINE SRL - Politica de retur | Carrefour Romania

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34, din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta in termen de 14 zile calendaristice de la data la care ati receptionat produsul.

 

Cumparatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
1. Produsele comandate se dovedesc a nu fi conforme cu specificatiile din oferta.
Clientul poate solicita returnarea acestora pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Costurile de retur si de transport pentru produsul returnat sau inlocuit sunt suportate in acest caz de catre S.C. Bit Online S.R.L.

2. Livrarea altor produse decat cele solicitate.
Aceasta situatie trebuie semnalata imediat. Cumparatorul poate solicita returnarea produselor pentru inlocuire, sau poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii. Daca produsul solicitat nu mai este in stoc se poate agreea inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare (clientul va plati diferenta de pret) sau cu unul de o valoare mai mica (clientul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor). Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de S.C. Bit Online S.R.L.

3. Clientul renunta la cumparare fara invocarea unui motiv in cel mult 14 zile de la primirea produsului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

 

Inlocuirea produselor sau inapoierea banilor, fara invocarea unui motiv, se face numai in urmatoarele conditii:
- In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu trebuie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat.
- Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte.
- In cazul particular al dispozitivelor medicale, desigilarea accesoriilor duce la imposibilitatea realizarii returului.

- Produsele nu pot fi returnate dupa desigilare sau folosirea o singura data.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, S.C. Bit Online S.R.L are dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc).

 

Produse excluse, fara drept de returnare:


Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • Licente software;
  • Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, uz casnic, casti);
  • Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

Politica de retur se aplica numai in cazul persoanelor fizice, exclusiv pentru uz casnic. In cazul persoanelor juridice politica de retur se aplica numai pentru defecte de fabricatie.

Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

Nota: Politica noastra este de a incerca sa rezolvam eventualele probleme aparute, in favoarea clientului.

Ne pasa de securitatea datelor tale! Te rugam sa ne acorzi cateva minute pentru a-ti valida datele

Pentru a putea plasa comenzi, este necesara validarea datelor unice asociate acestui cont (adresa de email si numar de telefon). Dureaza doar cateva minute!