LIVRARE GRATUITA | TEX | 00:00:00 Detalii

INTERLINK GROUP SRL - Despre livrare | Carrefour Romania

Produsele comercializate de catre seller sunt livrate folosind servicii de curierat rapid. 
Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.
Comenzile cu valoare mai mare de 150 lei beneficiaza de livrare gratuita.
Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mica de 150 lei este de 19 lei.
Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Inainte de a trimite un produs in garantie, clientul este obligat sa contacteze telefonic si sa stabileasca, de comun acord, termenii si conditiile de livrare impreuna cu un reprezentat al firmei.
Produsele trimise in service trebuie sa fie insotite de o copie a certificatului de garantie si/sau o copie a facturii. Pe spatele copiei gantiei vor fi mentionate datele de contact ale clientului (Nume, Prenume, Adresa si Numar de telefon), cat si motivul trimiterii produsului in service. (ex: a ajuns cu ecranul spart, produs nefunctional e.t.c.).
Costurile de transport, ale produsului catre firma, vor fi suportate de catre client in momentul expedierii, urmand ca firma Interlink Group sa plateasca transportul inapoi catre client (numai in cazul in care defectul produsului este real si se incadreaza in termenii garantiei)
Costurile de transport vor fi suportate integral de catre firma Interlink Group(tur-retur) numai in cazul in care un produs ajunge cu probleme la destinatie si se intoarce in firma in maxim 3 zile calendaristice.
In cazul in care transportul urmeaza a fi platit de catre firma Interlink Group, clientul are obligatia de a trimite produsul catre InterLink Group numai prin firmele de curierat Nemo Express sau Fan Courier.
In cazul in care clientul suporta costurile de transport, acesta poate alege orice firma de curierat doreste, exceptie fiind Posta Romana.
Atentie! Produsele trimise prin Posta Romana nu vor fi ridicate.
Produsele care nu respecta conditiile mai sus mentionate nu vor fi acceptate in service; acestea se vor intoarce catre expeditor, urmand ca acesta sa suporte costurile de transport dus – intors.

Nota! A nu se confunda Garantia produsului cu Extra Garantia de Retur! 
Garantia produsului asigura service-ul acestuia, pe cand Garantia de Retur asigura posibilitatea de returna sau schimba un produs.

Ne pasa de securitatea datelor tale! Te rugam sa ne acorzi cateva minute pentru a-ti valida datele

Pentru a putea plasa comenzi, este necesara validarea datelor unice asociate acestui cont (adresa de email si numar de telefon). Dureaza doar cateva minute!