Panel cercetare

Bun venit pe pagina Panelului de cercetare online Carrefour!

Un panel online de cercetare reprezinta un grup de utilizatori de internet inregistrati, care au fost de acord sa ia parte in mod regulat la sondaje pentru cercetarea de piata. Rezultatele cercetarilor sunt folosite pentru a imbunatatii serviciile oferite si pentru a raspunde cat mai bine nevoilor consumatorilor.

In schimbul participarii la sondaje, membrii panelului sunt recompensati prin cupoate de cumparaturi ce pot fi folosite in magazinele Carrefour Hipermarket (*pentru completarea chestionarului de inscriere in panel nu se primesc cupoane).

Panelul de cercetare online apartine Carrefour Romania. Carrefour este unul dintre liderii mondiali din domeniul retail - bunuri alimentare. Panelul de cercetare Carrefour este administrat de GfK Romania. GfK este institutul de cercetare numarul 1 din Romania, unul dintre liderii mondiali de cercetare de piata.

Asigurandu-va de intreaga noastra cosideratie, va invitam sa navigati in paginile de prezentare ale Panelului de cercetare Carrefour pentru a cunoaste mai bine regulile acestuia de functionare si pentru a avea o colaborare cat mai buna pe viitor!

Inregistrare

Pentru a participa la sondajele Panelului de cercetare Carrefour trebuie sa va inregistrati in panel. Aceasta implica sa completati corect, adevarat si complet un formular de inregistrare.

Completarea chestionarul de inregistrare dureaza aproximativ 12 minute. Pentru a putea fi membru activ este obligatorie completarea tuturor datelor din acest chestionar, inclusiv numele si prenumele, adresa de resedinta si adresa de email.

Pe adresa de email veti primi invitatiile de participare la studii, de aceea este nevoie sa introduceti o adresa de e-mail pe care o verificati regulat.

GfK Romania si Carrefour Romania desfasoara diferite campanii prin care anunta recrutarea de noi membrii in Panelul de cercetare Carrefour. Inregistrarea dumneavoastra este voluntara.

Pe parcursul inregistrarii/campaniei de recrutare in panel se cauta persoane cu variate caracteristici socio-demografice. Totusi, pe parcurs, se pot inregistra mai multe persoane cu aceleasi caracteristici si se poate atinge limita de persoane ce au caracteristicile respective. De aceea, in aceasta situatie, nu se mai poate permite momentan inregistrarea in panel a unor persoane cu caracteristici similare celor deja inregistrare.

Va rugam sa luati in considerare ca puteti avea doar un singur cont de membru si un singur cont pe gospodarie. Daca observam ca ati folosit mai multe adrese de e-mail (spre exemplu folosind nume false) sau ca mai multi membrii ai gospodariei sunt inregistrati, calitatea de membru al Panelului de cercetare Carrefour va va fi anulata atat dumneavoastra cat si celorlalti membrii ai gospodariei.

Angajatii Carrefour Romania nu se pot inscrie in Panelul de cercetare Carrefour, ei fiind incurajati sa isi exprime opinia prin celelalte mijloace pe care Carrefour le-a pus la dispozitia lor.

Sondaje

In primul rand, ca membru al Panelului de cercetare Carrefour v-ati dat acordul de a primi invitatii de participare la sondaje online.

Trebuie sa raspundeti la sondajele la care participati fara a fi influentat/a de alte persoane. Va sfatuim sa nu dati voie altor membri ai familiei sau prietenilor sa va priveasca ecranul in timp ce completati chestionarul, pentru a va putea concentra doar asupra raspunsurilor si a nu fi distrasi de alte comentarii.

Un chestionar de cercetare de piata este valid doar daca este completat in totalitate si daca durata de completare se incadreaza in limitele normale. Odata ce ati intrat pe link-ul din invitatie si ati inceput sa completati chestionarul, va recomandam sa nu va intrerupeti si sa raspundeti pe loc intrebarilor. In cazul in care un chestionar este intrerupt, el poate fi reluat de unde s-a inchis completarea sa dupa 10 minute.

Chestionarul va este destinat dumneavoastra personal, ca membru al Panelului de cercetare Carrefour. Intr-o gospodarie se va realiza un singur interviu.

Nu putem garanta un numar minim sau maxim de invitatii pentru participarea la studii care se vor trimite fiecarui panelist, de-a lungul unui an de zile.

In desfasurarea oricarui sondaj de opinie exista un numar limita de respondenti care pot participa. Cand se atinge un numar suficient de respondenti, din punct de vedere statistic, GfK Romania si Carrefour Romania au dreptul in orice moment sa inchida proiectul si sa refuze orice raspuns la sondaj.

GfK Romania si Carrefour Romania au luat masuri pentru securizarea datelor. Cu toate acestea, daca un virus va aparea in e-mailul trimis catre membrii sai, GfK Romania si Carrefour Romania nu pot fi responsabile in niciun fel de consecintele acestor probleme, iar membrii comunitatii nu pot in niciun fel sa ceara despagubiri materiale sau de orice alta natura.

In cazul in care un membru al Panelului de cercetare Carrefour este suspectat de frauda, acesta este eliminat din panel si nu i se mai trimit invitatii de participare la studii.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Informatiile pe care dumneavoastra ni le trimiteti cand participati la un sondaj sunt folosite si prezentate intr-o forma care va asigura anonimitatea, raspunsurile dumneavoastra nefiind asociate cu numele. Prelucrarea datelor are un caracter pur statistic.

Raspunsurile la intrebari sunt tinute pe un server securizat si convertite in coduri numerice (fara numele si adresa dumneavoastra).

GfK Romania si Carrefour Romania vor pastra confidentialitatea tuturor datelor personale pe care un membru i le va pune la dispozitie.

GfK Romania are dreptul de a prelucra date cu caracter personal, fiind inregistrata la ANSPDCP ca operator de date cu caracter personal cu nr. 5974. Carrefour Romania are dreptul de a prelucra date cu caracter personal, fiind inregistrata la ANSPDCP ca operator de date cu caracter personal cu nr.5183.

Recompensare

Pentru participarea dumneavostra la sondaje sunteti recompensat/a de Carrefour Romania printr-un cupon valoric de cumparaturi. Acest cupon se ofera atunci cand luati parte la un sondaj, va incadrati in grupul tinta cautat pentru sondajul respectiv si finalizati sondajul.

Valoarea cuponului valoric este variabila in functie de complexitatea chestionarului completat.

Pentru chestionarul de inregistrare in Panelul online Carrefour nu se primesc cupoane pentru cumparaturi.

Cupoanele de cumparaturi pot fi folosite in magazinele Carrefour Hipermarket Romania. Nu se ofera cupoane de cumparaturi pentru completarea chestionarului de inregistrare in panel.

Hipermarketul din care poate fi ridicat si in care poate fi utilizat bonul valoric se va mentiona la finalul fiecarui studiu (imediat dupa completarea chestionarului).

Bonurile nu vor fi disponibile imediat pentru a fi ridicate din magazin (din motive legate de logistica). Pentru ridicarea lor va fi nevoie sa asteptati intre 1-5 zile lucatoare de la completarea chestionarului. Data de cand bonul este disponibil si-l veti putea ridica din magazin se va mentiona la sfarsitul completarii fiecarui chestionar.

Bonurile valorice trebuie ridicate in maxim 30 de zile de la finalizarea studiului la care ati participat (si aceasta data va va fi comunicata la finalul chestionarului).

Iesirea din panel

Orice membru al Panelului de cercetare Carrefour este liber sa-si manifeste in orice moment dorinta de a iesi din acest panel. In momentul in care o persoana decide sa-si stearga contul, informatiile personale sunt sterse automat din baza de date, iar persoana respectiva nu va mai putea fi contactata.

Pentru a va anula statutul de membru, va rugam sa trimiteti un email la adresa panelcarrefour.romania@gfk.com in care sa va exprimati aceasta intentie.

Daca un membru al Panelului de cercetare Carrefour nu raspunde la un sondaj in decurs de 12 luni in conditiile in care a primit invitatii la studii, GfK Romania si Carrefour Romania vor declara inactiva acea persoana. Ne rezervam dreptul de a sterge toti membrii care au fost inactivi in decursul unui an de zile.

Pentru a garanta calitatea analizelor statistice, GfK Romania si Carrefour Romania au dreptul de a face verificari pentru a valida calitatea de membru activ a oricarei persoane inregistrate si de a sterge un panelist din baza de date fara a-l avertiza in prealabil si de a justifica decizia.

In cazul in care se gasesc nereguli in completarea chestionarelor, chestionarele sunt eliminate din baza de date. Ne rezervam dreptul de a verifica si a elimina din panel membrii considerati fraudulenti.

Carrefour Romania si GfK Romania isi rezerva dreptul de a modifica oricand regulile de functionare ale panelului. Toti membrii comunitatii vor fi instiintati de acest lucru.

  • Ce este un panel online?

    Un panel online e un grup de utilizatori de internet inregistrati, care au fost de acord sa ia parte in mod regulat la sondaje pentru cercetarea de piata. Rezultatele sondajelor sunt folosite atat pentru cercetarea stiintifica cat si pentru cercetarea de piata.

    Orice persoana care traieste in Romania este libera sa se inregistreze in Panelul de cercetare Carrefour. Un membru al Panelului de cercetare Carrefour trebuie sa ia la cunostinta si sa respecte regulamentul de functionare al panelului.

    Ne rezervam dreptul de a refuza inregistrarea in panel a anumitor persoane, fara a da explicatie pentru decizia noastra.

    Datele socio-demografice si alte caracteristici ale membrilor panelului sunt salvate pe un server securizat si nu sunt oferite unui tert fara consimtamantul membrului panelului.

  • Ce pot face daca am o problema?

    Contactati-ne oricand si vom incerca sa va raspundem cat mai repede posibil.

    Adresa de email la care ne puteti contacta in legatura cu panelul online este: panelcarrefour.romania@gfk.com. Pentru orice alte probleme legate de activitatea Carrefour Romania va rugam sa ne contactati la adresa: office_romania@carrefour.com.

  • Ce varsta trebuie sa am ca sa pot lua parte la sondaje?

    Oricine are cel putin 18 ani poate lua parte la sondajele pe care le facem.

  • Cum imi anulez contul de membru?

    Pentru a renunta la contul de membru va rugam sa ne instiintati la adresa: panelcarrefour.romania@gfk.com. Informatiile dumneavoastra personale vor fi sterse in maxim o saptamana.

  • Cum ma inregistrez?

    Inregistrarea se poate face prin invitatie primita din partea GfK Romania si Carrefour Romania. Periodic, realizam campanii de recrutare in Panelul de cercetare Carrefour.

    Inregistrarea este conditionata de completarea unui formular de inregistrare si acordul dvs. de a fi contactat/a in legatura cu diferite cercetari.

    In cazul in care sunteti interesat sa va inscrieti in Panelul de cercetare Carrefour si nu ati primit inca o invitatie in acest sens, va rugam sa trimiteti adresa dumneavoastra de email la: panelcarrefour.romania@gfk.com. In momentul in care se vor face noi recrutari pentru inscrierea in panel, veti fi contactat/a.

  • Pot mai multi utilizatori sa se inregistreze cu aceeasi adresa de e-mail?

    Pentru a lua parte la sondajele pe care le facem, fiecare participant are nevoie de o adresa de e-mail personala. Aceasta adresa de email trebuie sa fie unica (mai multi membrii nu pot avea aceeasi adresa de email).

    In acelasi timp, o persoana nu poate fi inregistrata in Panelul online Carrefour cu mai multe adrese de e-mail sau sa foloseasca mai multe adrese. O astfel de persoana va fi eliminata din panel prin stergerea tuturor adreselor de e-mail pe care le foloseste, fara sa fie anuntata sau sa dam explicatii pentru decizia noastra.

  • Recompensare

    Pentru participarea dumneavostra la sondaje sunteti recompensat/a de Carrefour Romania printr-un cupon valoric de cumparaturi. Acest cupon se ofera atunci cand luati parte la un sondaj, va incadrati in grupul tinta cautat pentru sondajul respectiv si finalizati sondajul.

    Valoarea cuponului valoric este variabila in functie de complexitatea chestionarului completat.

    Pentru chestionarul de inregistrare in Panelul online Carrefour nu se primesc cupoane pentru cumparaturi.

    Cupoanele de cumparaturi pot fi folosite in magazinele Carrefour Hipermarket Romania.

    Hipermarketul din care poate fi ridicat si in care poate fi utilizat bonul valoric se va mentiona la finalul fiecarui studiu (imediat dupa completarea chestionarului).

    Bonurile nu vor fi disponibile imediat pentru a fi ridicate din magazin (din motive legate de logistica). Pentru ridicarea lor va fi nevoie sa asteptati intre 1-5 zile lucatoare de la completarea chestionarului. Data de cand bonul este disponibil si-l veti putea ridica din magazin se va mentiona la sfarsitul completarii fiecarui chestionar.

    Bonurile valorice trebuie ridicate in maxim 30 de zile de la finalizarea studiului la care ati participat (si aceasta data va va fi comunicata la finalul chestionarului).

  • Unde pot gasi sondajele online?

    Veti primi pe e-mail o invitatie pentru sondajele online. Pentru aceasta, avem nevoie de o adresa de e-mail personala, valida, prin care sa va putem contacta.

  • Cat de des voi fi invitat la sondaje?

    Frecventa participarilor dumneavoastra la sondaje depinde de numarul de invitatii primite pe e-mail. Vom incerca sa va invitam la sondaje cat de des posibil.

    Aceasta depinde desigur de tipul si de grupul tinta al sondajelor pe care le facem.

    Pentru ca ne dorim o relatie bazata pe incredere, va aducem la cunostinta faptul ca nu putem spune cu precizie cate sondaje vor fi in fiecare luna sau la cate va participa fiecare membru. Pentru reusita aplicarii chestionarelor este important sa raspundeti invitatiilor noastre, sa ne ajutati in monitorizarea corecta a informatiilor pe care le dati raspunzand la intrebarile noastre si sa ne spuneti sincer pararea dvs. despre activitatea noastra.

  • Cat de mult dureaza completarea unui sondaj?

    Timpul in care ar trebui sa completati chestionarul poate varia de la un sondaj la altul. Noi vom indica un timp mediu de completare al chestionarului inainte ca dumneavoastra sa acceptati invitatia la sondaj. Este posibil ca din cand in cand o anumita cota sa fie atinsa (spre exemplu, cand suficienti membrii de o anumita varsta au luat parte la sondaj). In acest caz veti primi un mesaj conform caruia nu vi se mai poate permite participarea la cercetarea respectiva. Noi vom incerca sa va ajutam sa luati parte la cat mai multe sondaje.

  • Ce se intampla daca vreau sa opresc un sondaj si sa il continui alta data?

    Nu este recomandat odata ce ati inceput sa completati un sondaj sa va opriti. Daca totusi acest lucru se intampla, chestionarul poate fi reluat de unde ati ramas la un interval de 10 minute.

    IMPORTANT: veti fi recompensat doar daca ati completat in intregime sondajul de opinie. De aceea, ar trebui sa va faceti timp sa completati chestionarele pana la sfarsit inainte sa le trimiteti.

    Un chestionar este considerat valid daca este completat personal de persoana care a primit invitatia, daca toate intrebarile au raspunsuri valide si daca durata de completare a chestionarului se incadreaza in limite normale.

    De asemenea, fiecare chestionar este disponibil pentru a fi completat pentru un anumit numar de zile. In cazul in care acele zile au trecut, nu mai puteti completa chestionarul.

  • Ce se intampla daca nu vreau sau nu pot sa particip la un anumit sondaj?

    Va puteti decide daca si cand vreti sa completati un anumit chestionar. Speram ca dumneavoastra, ca membru, sa luati parte la sondaje intr-un mod regulat, dar acceptam si ideea ca puteti fi mai ocupat uneori si nu puteti participa din motive personale. Sfat: Aveti grija sa nu lasati prea mult un sondaj sa astepte daca vreti sa participati la el pentru ca e posibil sa se termine in doar cateva zile. Majoritatea membrilor completeaza chestionarele in primele doua zile ale sondajului.

  • Ce inseamna ca nu apartin grupului tinta sau ca au fost inchise cotele?

    Cand nu apartineti grupului tinta, motivele sunt criteriile cerute de o anumita cercetare (doar un anumit grup cu anumite caracteristici poate lua parte la sondaj). Cand este vorba despre detergenti, e posibil ca unul dintre criteriile impuse de cercetare sa fie ca respondentii sa fi cumparat detergenti in ultima luna.

    Pentru analiza datelor, din motive stiintifice, este foarte important ca grupurile tinta si cotele sa fie respectate pentru a obtine rezultate cat mai corecte si de incredere.

  • Ce reguli trebuie respectate cat timp voi fi membru?

    Pentru a lua parte la un sondaj al panelului, trebuie sa stiti anumite reguli. Pentru a afla mai multe, va rugam sa accesati regulamentul Panelului de cercetare Carrefour.

  • Ce ar trebui sa fac daca link-ul catre sondaj nu functioneaza?

    Incercati sa introduceti link-ul urmator in browser astfel:

    - Selectati link-ul invitatiei de pe e-mail apasand butonul stang al mouse-ului si tinandu-l apasat pana cand tot link-ul a fost selectat (subliniat).

    - Apasati in acelasi timp pe butonul "Ctrl" si pe litera "C" - aceasta va copia continutul.

    - Inserati link-ul in campul adresei din browser apasand cu mouse-ul in interiorul campului Address si apoi apasand "Ctrl" si litera "V" in acelasi timp.

  • Ce pot sa fac daca am o problema tehnica?

    In cazul in care intampinati o problema de ordin tehnic va rugam sa ne contactati prin rubrica "Contact" si noi vom incerca sa va ajutam cat de curand posibil.

Pentru aspecte legate de Panelul de cercetare Carrefour (reguli de functionare, intrebari, probleme tehnice) va rugam sa ne contactati la adresa: panelcarrefour.romania@gfk.com.

Pentru orice alte aspecte legate de activitatea Carrefour Romania si pentru probleme legate de bonurile de recompensare pentru participarile la studii, va rugam sa ne contactati la adresa: office_romania@carrefour.com.