Dimensiunea retorica a imaginii publicitare - Ioana-Adina Grancea

Cod produs: INE978-606-24-0101-7

Vandut si livrat de: Libris
22,00 Lei
-
+
  • Livrare la domiciliu in toata tara in 1 - 2 zile.
  • Pentru comenzi pana la 150,00 Lei, costul de transport este de 19,90 Lei.
  • Pentru comenzi de peste 150,00 Lei, transportul este gratuit.
Analiza retorica a imaginii poate insemna o sumedenie de lucruri diferite, de la investigarea conditiilor ideologice care explica geneza unei imagini si impactul acesteia intr-un context bine determinat, pana la inspectarea minutioasa a fiecarui element compozitional prin care imaginea produce anumite efecte asupra pu-blicului vizat, efecte anticipate prin exercitiu hermeneutic sau chiar probate in cadru experimental.    In lucrarea de fata, am dedicat o atentie deosebita aspectelor care tin de compozitia imaginii publicitare.Valorificand mai multe studii experimentale si un import teoretic din perimetrul lingvisticii cognitive, am pus in evidenta deciziile care definesc arhitectura conceptuala a discursului vizual, decizii care sunt luate in departamentul de creatie si care ulterior influenteaza ruta persuasiva prin care imaginea isi poate exercita influenta asupra publicului. Din Cuprins: ◊ Limitele altor abordari teoretice ◊ Deschideri ale retoricii spre discursul vizual ◊ Specificul discursului publicitar ◊ Elocutio in discursul vizual publicitar ◊ Spatii mentale hibride exprimate vizual ◊ Ce implicatii poate avea aceasta contributie?
Caracteristici generale
Categorie Jurnalism
Editura Institutul european

Ne imbunatatim in permanenta informatiile pe site.

Exista posibilitatea sa mai apara erori in descrierile produselor, independent de vointa noastra. Fotografiile produselor sunt cu caracter informativ, de asta pot aparea diferente fata de realitate. E posibil ca specificatiile sau pretul produselor sa fie modificate de parteneri sau producatori, fara preaviz sau pot aparea erori de operare.

Orice promotie prezentata pe site este valabila in limita stocului disponibil.

Multumim pentru intelegere.

Spune-ne parerea ta despre acest produs:Dimensiunea retorica a imaginii publicitare - Ioana-Adina Grancea