Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries

Cod produs: BRB973-86481-6-5

Vandut si livrat de: Libris
52,98 Lei
-
+
  • Livrare la domiciliu in toata tara in 1 - 2 zile.
  • Pentru comenzi pana la 150,00 Lei, costul de transport este de 19,90 Lei.
  • Pentru comenzi de peste 150,00 Lei, transportul este gratuit.
Despre carte "Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.”RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului. Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului. Despre autor Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout). In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul dintre cei 100 cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20. Cartile sale genereaza un enorm interes in cadrul comunitatii oamenilor de marketing din intreaga lume. Fiica lui Al Ries, Laura Ries, este partener la firma de consultanta Ries & Ries. Este frecvent invitata in calitate de brand expert in emisiuni despre marketing pe FOX News, CNBC si CNN. De asemenea, ea scrie pentru New York Times, Wall Street Journal, USA Today, Associated Press si Advertising Age. Al Ries si Laura Ries ofera consultanta pe strategie de marketing si branding companiilor din grupul Fortune 500.
Caracteristici generale
Editura BRANDBUILDERS GRUP

Ne imbunatatim in permanenta informatiile pe site.

Exista posibilitatea sa mai apara erori in descrierile produselor, independent de vointa noastra. Fotografiile produselor sunt cu caracter informativ, de asta pot aparea diferente fata de realitate. E posibil ca specificatiile sau pretul produselor sa fie modificate de parteneri sau producatori, fara preaviz sau pot aparea erori de operare.

Orice promotie prezentata pe site este valabila in limita stocului disponibil.

Multumim pentru intelegere.

Spune-ne parerea ta despre acest produs:Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries