04.12.2021

Carrefour recheamă o serie de produse de înghetață

Ca măsură de precauție, Carrefour România recheamă două sortimente de înghețată marcă proprie.

Carrefour România a inițiat retragerea de la comercializare si rechemarea de la clienți a articolelor menționate mai jos, ca urmare a notificării primite de la furnizorul Froneri Ice Cream România S.R.L privind prezentă oxid de etilenă în aditivul utilizat în fabricarea produselor - guma de carruba. Rechemarea se aplică NUMAI pentru următoarele loturi:

 

Produsul nu prezintă niciun risc pentru sănătatea consumatorilor, iar rechemarea are loc din motive de precauție. Clienții care doresc să returneze produsele o pot face la magazinul de unde le-au cumpărat până la data de 03.02.2022 pentru a primi înapoi contravaloarea lor. Nu este nevoie de prezentarea bonului fiscal, ci doar a produsului sau ambalajului produsului. Carrefour România nu a primit nicio sesizare din partea clienților săi cu privire la acest produs. Cu toate acestea, pentru a evita posibilele situații neplăcute, Carrefour ia toate măsurile de siguranță necesare, astfel că, un formular de rechemare a fost transmis spre afișarea către toate magazinele din rețeaua Carrefour care au recepționat produsul cu loturile incriminate, în zonele de recepție clienți si la raft, precum și online, pe carrefour.ro. Formularul de rechemare este disponibil aici.

Lista magazinelor este disponibilă în continuare:

Carrefour România își cere scuze pentru eventualele inconveniențe și își asigură clienții că siguranța lor este o prioritate pentru companie. Pentru informatii sau detalii, clientii ne pot contacta la numarul de Relatii cu Clientii 0800-6721-21 apelabil gratuit sau pot scrie pe adresa clienti@carrefour.com.