Evenimente

30 de companii au donat 205.000 de euro pentru HOSPICE Casa Speranței

La invitația Carrefour, 29 de companii s-au reunit în cadrul unui concert caritabil, desfășurat la Opera Națională, luni, 9 decembrie. Andra și invitații săi, alături de Orchestra Simfonică București, sub bagheta dirijorului Andrei Tudor și cu intervenția scenică a lui Cristian Leonte, au concertat în fața a peste 800 de invitați, companii și vedete, în beneficiul pacienților de la HOSPICE Casa Speranței.

WDP, Prime Kapital, DN1 Value Center, Nepi Rockcastle, Renovatio Trading, Element Industrial, Cushman Wakefield Echinox, AFI Cotroceni, P3 Logistic Parks, CBRE, Albalact, Mastercard, RBC, Smart ID, BRD Finance, BRD Societe Generale, Immofinanz, One United Properties, EY, Havas, Tuca Zbarcea & Asociatii, Veranda Mall, Publicis, EMI, Graffiti PR, Marsh, Amalia Nastase Communication, Forbes si Forbes Life și-au unit eforturile într-o inițiativă ce a avut ca scop creșterea gradului de conștientizare pentru implicarea civică.

Îndemnul unitar al acestora a fost legat de utilizarea instrumentelor financiare, deductibile fiscal, precum redirecționarea impozitului pe profit (în cuantum de 20%) în cazul companiilor sau a impozitului pe venit (în cuantum de 2%) pentru persoanele fizice, către cauze sociale. Prin aderarea la acest efort comun pentru HOSPICE Casa Speranței, cele 30 de companii și artiștii susținători își doresc să creeze valoare nu doar sustenabilă, ci și scalabilă pe termen lung.

Donațiile rezultate în urma concertului merg către HOSPICE Casa Speranței și asigură 2 milioane de minute de îngrijire paliativă. Îngrijirea paliativă își propune să îmbunătățească calitatea vieții pacienților și a familiilor lor atunci când se confruntă cu o boală incurabilă, prin servicii medicale și sprijin social, consiliere psiho-emoțională și spirituală atât pentru pacienți, cât și pentru familiile lor.

”Dincolo de contribuția reală, palpabilă, adusă pacienților de la HOSPICE Casa Speranței, Centrul de Excelență pentru îngrijire paliativă din sud-estul Europei, acest eveniment stă ca o dovadă a faptului că binele nu lasă loc rivalităților de niciun fel. Cum HOSPICE sunt campioni în lumea binelui, la fel, în această seară, 30 de companii și-au unit forțele pentru o cauză comună. Este o performanță de care suntem mândri și pentru care le mulțumim celor care au răspuns apelului nostru”, a declarat Anca Damour, Executive Board Member, Carrefour România.

Pe scenă au urcat – rând pe rând – să cânte alături de Andra, artiști și vedete precum: Bodo (Proconsul), Mircea Radu, Mioara Velicu, Liviu Teodorescu, Paula Herlo, Narcisa Suciu, și chiar și fetița de doar 4 ani a cuplului Andra și Cătălin Maruta, Eva, într-un moment foarte emoționant pentru întreaga audiență.

”Avem 4.000 de motive pentru care să luptăm zi de zi, acesta este numărul pacienților pe care HOSPICE Casa Speranței îi îngrijește în prezent. Gestul făcut de Carrefour și toți partenerii, de Andra, de toți artiștii care au urcat pe scenă, de Orchestra Simfonică București și de dirijorul Andrei Tudor, ne face să simțim că avem și milioane de prieteni în jur. Iar pentru asta suntem extrem de recunoscători!”, a spus Mirela Nemțanu, Director Executiv Fundația HOSPICE Casa Speranței.

“Crăciunul a fost întotdeauna un moment important în familia noastră. Aș vrea ca prin acest concert să reușim să aducem sărbători fericite pentru cei mai puțin norocoși dintre noi. Am cântat cu gândul la toți cei care au nevoie de speranță, de momente de liniște în pragul Sărbătorilor de iarnă și au nevoie să creadă într-un viitor mai bun, ca să poată găsi puterea să lupte în fiecare zi. “, a completat vedeta serii, Andra.

***

Despre Andra:

Andra este unul dintre cei mai de succes artiști din Romania. Cantă de la varsta de doar 13 ani, moment în care a și fost remarcată de un producător. De atunci, au trecut 19 ani, timp în care a cucerit publicul român atât cu vocea ei extraordinară, cât și cu sinceritatea și modestia dovedite constant. Nu e de mirare că este atât de iubită și așteptată cu nerăbdare în toate orașele României și peste hotare, întrucât versatilitatea ei i-a permis să abordeze mai multe stiluri, de la pop, la melodii cu influențe rock, latino, cat și muzica tradițională. Concertele ei, “Iubirea Schimbă Tot”, “Aievea” sau “Tradițional”, au fost ținute cu casa închisă atât în țară, cât și la Londra sau Chișinău. Însă fani a caștigat și la nivel internațional prin colaborări importante: “Without you“, o piesă cu David Bisbal, deținător al mai multor premii Latin Grammy, a doborât un record de vizualizări în ziua lansării. Versiunea în limba română a piesei “Nos Fuimos Lejos”, în colaborare cu Descemer Bueno și Enrique Iglesias a depășit pe Youtube numărul de vizualizări al variantei originale. Andra este dedicată cauzelor sociale, dorindu-și să inspire prin propriul exemplu și implicându-se in proiecte caritabile adesea.

Despre HOSPICE Casa Speranței:

HOSPICE Casa Speranței este o organizație non-profit, înființată la Brașov, în 1992. HOSPICE a fost fondată pentru a se asigura că tot mai mulți pacienți din România - care suferă de o boală incurabilă - primesc îngrijiri paliative adecvate, la momentul potrivit, pentru a putea trăi fiecare moment cu demnitate, alături de familiile lor.

Împreuna vom contribui pentru dezvoltarea unei serii de programe in 2020, sprijinind echipele medicale și dedicate, pentru a oferi servicii specializate pentru ei și familiile lor. Aceasta se traduce prin mai mult timp de calitate, mai multă liniște și amintiri mai bune pentru ei.

Despre Carrefour +-

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, în 35 de orașe.

Continuând seria inovațiilor, Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Prin aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele când le iau de la raft, apoi plătesc la casa de marcat fără a mai trece produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la Agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Programul reprezintă un angajament pe termen lung si a fost deschis oricărui fermier român care a dorit să fie certificat BIO. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume românești de sezon.