Informații Covid-19 +-

Bun venit în Lumea Carrefour!

La noi e despre oameni. Despre responsabilitate și angajamente pentru ca oamenii să fie în siguranță.

Carrefour România a obținut, în luna octombrie, certificarea internațională Safe Asset Group COVID-19 care garantează că îți poți face cumpărăturile în siguranță la noi. Aceeași certificare se aplică și pentru sediul nostru central.

Atunci când urmează să mergi la interviu, în magazin, asigură-te că și tu #AcționeziConcret și #Responsabil, respectând regulile de siguranță din contextul pandemiei actuale. Dacă te vei alătura echipei noastre, colegii noștri îți vor oferi suport în ceea ce privește echipamentul de protecție și regulile sanitare din magazine.

În timpul cumpărăturilor, urmărește semnele care marchează regulile de siguranță și protecție din magazin, poartă mască corespunzător și păstrează distanța față de ceilalți.

Angajamentul nostru din Lumea Carrefour continuă, zi de zi, pentru siguranța noastră și a celor din jur. Ca să mergem mai departe, împreună.

Ai grijă de tine și de cei dragi,

Echipa Carrefour România.

SWOW sau cum lucrează de la distanță colegii din Sediu

În contextul pandemic, amplificat puternic de o migrare a multor industrie către zona digitală, colegii din Lumea Carrefour au trecut printr-o transformare a modului de de lucru, atât în magazine, cât și la sediu. În doar câteva săptămâni de la declanșarea crizei sanitare în România, magazinele Carrefour au fost printre primele spații comerciale în care s-au luat măsuri de siguranță și protecție, iar colegii din linia 1 s-au mobilizat rapid și strategic, reușind să continue activitatea în siguranță, alături de echipă și clienți.

Inspirați de efortul colegilor din zona operațională, colegii de la sediu au decis că în noul cadru de lucru de acasă, adaptabilitatea este cuvântul cheie. Iar adaptabilitatea este redată de modul de lucru, de resurse, de oameni, de co-creare la nivel de organizație. Așa a apărut SWOW - Smart Way of Working în Carrefour.

Un pas înainte, în noul ,,normal”

Timpul nu poate sta pe loc într-o companie cu impact național în industria de retail care a înțeles că vremurile sunt în schimbare și este nevoie de un stil de lucru altfel. Pe lângă asta, deși Carrefour a practicat ,,remote working” pentru echipa de la Sediu și înainte de pandemie, o zi pe săptămână, noul context a impus ca angajații din sediu să lucreze doar de acasă.

Pentru a găsi cele mai bune soluții de adaptare a modului de lucru la noul context, Carrefour a organizat un Task Force, format din angajați din toate departamentele, cu scopul de a da naștere unei idei care să contribuie în mod constructiv la adaptarea întregii companii la practicile noi, să sporească productivitatea și să eficientizeze procese de lucru.

Cu cât au analizat mai mult stilul de muncă, cu atât au identificat mai multe modalități de a lucra mai eficient. Așa a apărut SWOW - Smart Way Of Working, un mod de lucru mai inteligent, mai rapid, mai eficient.

SWOW sau cum să lucrezi de la distanță, eficient și productiv

SWOW reprezintă un nou mod de lucru adaptat atât așteptărilor oamenilor și companiei, cât și  tendințelor cu privire la munca de la distanță. Un mod de lucru care are la bază valorile companiei și care ține cont de nevoile oamenilor din Lumea Carrefour.

Fără un cadru organizat și agil, le-ar fi fost greu să se mobilizeze într-un timp atât de scurt și să aducă în discuție astfel de proiecte. Din aprilie până în iulie a fost o adunare de forțe, iar echipa a reușit să pună cap la cap informațiile necesare pentru ca totul să fie gata în iulie, când SWOW a fost la dispoziția întregii echipe de peste 700 de angajați de la sediu, care până la pandemie lucra de la birou, iar acum este în remote work de acasă sau din alte locații Hub Carrefour.

Implementarea informației, însă, este la alegerea angajaților. Fiecare poate contribui în ceea ce privește organizarea, planificarea și managementul proiectelor sau a task-urilor.

Proiectul integrat în totalitate în platforma Google Sites și parte din C4Connect, platforma de comunicare internă, este accesat de peste 700 de angajați din sediul Carrefour România. 

Mergem mai departe, împreună

SWOW nu se oprește aici, continuă să se dezvolte prin noi contributori din toate departamentele companiei, astfel încât să creeze conținut din toate zonele business-ului și să aducă metode noi de conexiune, eficiență și productivitate de la distanță în echipă, într-un mod inteligent.

Carrefour este una dintre companiile care s-a adaptat constant la schimbări, care prin angajamentele interne, față de angajați, și externe, față de clienți, a căutat modalități de inovare care să aducă beneficii pe toate planurile: de la adaptabilitatea la tendințe digitale, la utilizarea tehnologiei în scopul extinderilor serviciilor in-store și online, până la reorganizarea internă în contextul remote work.

SWOW va continua să acționeze ca un stop shop de informație relevantă care să le amintească oamenilor din Lumea Carrefour că împreună, găsesc modalități smart de a merge mai departe.

Ai nevoie de ajutor?
Discută cu Ema!